Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Φτερά - Aprilynne Pike (βιβλίο 1ο)



Τίτλος: Φτερά (βιβλίο 1ο)
Συγγραφέας: Aprilynne Pike
Εκδόσεις: Λιβάνη
Μετάφραση: Σοφία Μαριάτου


Ποτέ δεν πίστευα ότι θα μου άρεσε να διαβάσω μια νεραϊδοιστορία..είχα την λανθασμένη εντύπωση ότι είναι πολύ παιδικό το θέμα.
Από σήμερα λοιπόν αλλάζω επίσημα γνώμη!
Ένα υπέροχο ταξίδι μόλις ξεκίνησε!




Από το οπισθόφυλλο:


Η Λόρελ κάνει μια καινούρια αρχή στη ζωή της όταν οι θετοί γονείς της αποφασίζουν να μετακομίσουν στο Λος Άντζελες και να εγκαταλείψουν τη γη που ανήκε στην οικογένεια της μητέρας της εδώ και πολλές γενιές. 


Πέρα από την αλλαγή περιβάλλοντος, όμως, η Λόρελ καλείται να αντιμετωπίσει πολλές άλλες δυσκολίες και μια απροσδόκητη εξέλιξη που μοιάζει εξωπραγματική. 


Βήμα βήμα η Λόρελ θα ανακαλύψει την πραγματική της φύση… με τη βοήθεια του αγαπημένου της, του Ντέιβιντ: η Λόρελ είναι ένα πλάσμα του νεραϊδόκοσμου. Θα γυρίσει την πλάτη, όμως, στον πραγματικό κόσμο ακολουθώντας το κάλεσμα του Ταμάνι, του συντρόφου της στο νεραϊδόκοσμο; *


Διαβάζοντας τα Φτερά μου είναι πολύ εύκολο να πω πως εννοείται θα διαβάσω όλη την σειρά! Η γραφή της Πάικ έχει κάτι το ιδιαίτερα χαλαρωτικό. Η πλοκή ρέει αβίαστα και σταθερά, οι γεμάτοι ζωή και άκρως γοητευτικοί χαρακτήρες είναι σαν να ξεπήδησαν κυριολεκτικά από τα παραμύθια και επιπλέον ο τρόπος με τον οποίο πλέκεται η πραγματικότητα με τον μύθο είναι απλά μαγικός!
Δύο ακόμη στοιχεία που εκτιμώ ιδιαίτερα είναι πρώτον το γεγονός οτι η συγγραφέας δεν πέφτει στην παγίδα της υπερβολής και δεύτερον ότι έχει γίνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά στην μετάφραση.
Το τέλος είναι ακριβώς αυτό που αναζητώ σε κάθε βιβλίο που διαβάζω. Γεμάτο ένταση, εκρηκτικά συναισθήματα και φυσικά πολλές υποσχέσεις για μια εξίσου καλή συνέχεια.


Διαβάστε ένα απόσπασμα εδώ:
http://www.livanis.gr/FlipBook/978-960-14-2395-1/flipbook.swf


Κυκλοφορεί επίσης το 2ο βιβλίο της σειράς με τον πολλά υποσχόμενο τίτλο "Μαγεία".


Καλή σας ανάγνωση!



15 σχόλια:

  1. Το υπέροχο δώρο που μου έκανε το φιλεναδάκι μου! :)
    Βλέπω αυτό το τελείωσες μπαμ-μπαμ και κάναμε και την ίδια εισαγωγή! Χα, χα, χα...
    Ε, μα... που να φανταζόμασταν ότι ιστορία με νεράϊδες και λοιπά θα είναι τόσο ωραία και πρωτότυπη!
    Για να δούμε τώρα τι θα γίνει με τα επόμενα! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όπως τα λές! "μπαμ-μπαμ" !
    μα ήταν τόσο χαλαρωτικό που δεν με κούρασε καθόλου..χαμπάρι δεν πήρα πότε έφτασα στο τέλος.. αλήθεια? ίδια εισαγωγή??? εεε μα παιδί μου τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται!!!
    χα, χα, χα! έρχομαι να δω!

    ΥΓ. ξεκίνησα την πολιτεία των λουλουδιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα, χα, χα... ναι, στο νόημα ίδια! :P
    Κι εγώ ξεπέταξα και τα 2 χωρίς να το καταλάβω!
    Α... ωραία! Να τελειώνεις και με αυτή τη σειρά! Εγώ πάλι έχω πλακωθεί και βλέπω "The Secret Circle". Θα το τελειώσω λογικά σήμερα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πως σου φαίνεται μέχρι στιγμής? εγώ δεν το βρίσκω τόσο δυνατό όσο το vampire..αλλά σε γενικές γραμμές αρκετα καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααα... όχι! Εγώ σαν πρώτη season, το βρίσκω πιο ενδιαφέρον και καλοδουλεμένο!
    Μπες στην ανάρτηση του βιβλίου που το συζητάμε με τη Μαίρη να δεις αναλυτικά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολλα καλα λογια ακουω για τα φτερα και απο τις δυο σας!μαλλον πρεπει να το βαλω πιο μπροστα στις προτεραιοτητες μου γιατι το εχω απο περυσι το καλοκαιρι να καθεται μαζι με το δευτερο στη βιβλιοθηκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαίρη ειδικά αφού τα έχεις, αμαρτία είναι να μην τα έχεις ήδη διαβάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απλα συνεχεια βαζω αλλα μπροστα γι αυτο!θα δω τι μπορω να κανω αλλα και παλι εχω πολλα που προηγουνται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαιρούλα αξίζει αλήθεια! Άλλαξε λίγο την σειρά και βάλτα μπροστά! Όλες το ίδιο κάνουμε!! :)
    η δική μου λίστα αλλάζει μέρα παρά μέρα! χα, χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακουω τοσο καλα σχολια που στο τελος θα αλλαξω γνωμμη για τα βιβλια με νεράιδες ... τι να πω για να λετε οτι ειναι τοσο καλο κατι θα ξετετε ! Σας εμπιστευομαι !! Για το ομορφο χαος τι εχετε να πειτε ; εγω δυσκολευομαι λιγο να το διαβασω και ολο το αφηνω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να αλλάξεις..να αλλάξεις! :Ρ
    Είναι πολύ ωραία βιβλία και διαβάζονται όσο ευχάριστα δεν φαντάζεσαι!
    Για το Όμορφο Χάος δεν σε αδικώ..
    δες εδώ:
    http://alexialibrarytales.blogspot.gr/2012/07/3.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλω να κάνεις (αν μπορείς) μια κριτική για αυτο το μπλόκ:http://booksfrien.blogspot.gr/ θέλω πολύ να ακούσω την γνώμη σου γιατί μου αρέσει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξερω οτι δεν πεφτει σε εμενα λογος αλλα βλρποντας για ποιο βιβλιο μιλας δεν μπορεσα να κρατηθω και ας εχει γινει η αναρτηση σου τοσο παλια.Ενα εχω να σου πω:ΛΑΤΡΕΥΩ αυτη την σειρα βιβλιων!!!!Η cj daugherti εχει κανει ενα θαυμα!Οποιοσδηποτε ανθρωπος της γης που σντεχει φονους κ γενικα θαναγους(υπαρχουν καποιοι πιο ευαισθητοι κ δεν τους κρινω φυσικα)ΠΡΕΠΕΙ να διαβασουν το νυχτερινο σχολειο!!!

      Διαγραφή
    2. Το ξερω οτι δεν πεφτει σε εμενα λογος αλλα βλρποντας για ποιο βιβλιο μιλας δεν μπορεσα να κρατηθω και ας εχει γινει η αναρτηση σου τοσο παλια.Ενα εχω να σου πω:ΛΑΤΡΕΥΩ αυτη την σειρα βιβλιων!!!!Η cj daugherti εχει κανει ενα θαυμα!Οποιοσδηποτε ανθρωπος της γης που σντεχει φονους κ γενικα θαναγους(υπαρχουν καποιοι πιο ευαισθητοι κ δεν τους κρινω φυσικα)ΠΡΕΠΕΙ να διαβασουν το νυχτερινο σχολειο!!!

      Διαγραφή
  13. το 2016 κυκλοφορισε το 5ο βιβλιο της σειρας και δεν το εχει αναλαβει κανενας εκδοτικος οικος.. μηπως να υπηρξε καποια κηνιτοποιηση ωστε να γινει κατι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...