Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

VAMPIRE ACADEMY 6 - LAST SACRIFICE (2nd post)


Αγαπητοί μου φίλοι,


λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίσαμε στην πρωτότυπη ανάρτηση του Vampire Academy 6- Last Sacrifice επειδή μάλλον υπήρχαν πάρα πολλά σχόλια με αποτέλεσμα να μην εμφανίζονται τα καινούρια απο ένα σημείο και έπειτα, δημιούργησα αυτή την ανάρτηση προκειμένου να συνεχίσουμε εδώ την υπέροχη συζήτηση μας! 






Link της πρωτότυπης ανάρτησης:

http://alexialibrarytales.blogspot.com/2011/07/vampire-academy-6-last-sacrifice.html



Τίτλος: VAMPIRE ACADEMY 6 - LAST SACRIFICE
( βιβλίο 6)
Συγγραφέας: ΡΙΣΕΛ ΜΗΝΤ
Εκδόσεις: INTROBOOKS



Η αγαπημένη μας σειρά Vampire Academy φτάνει στο τέλος της με το 6ο με τίτλο "Τελευταία θυσία". Το καταπληκτικό αυτό βιβλίο αναμένεται στα ελληνικά τον Σεπτέμβριο καλώς  εχόντων των πραγμάτων, αλλά εγώ λόγω την αγωνίας και της ανυπομονησίας μου το διάβασα στο πρωτότυπο, στα αγγλικά! Πριν σας πώ τις εντυπώσεις μου ας δούμε την περίγραφή σε μία ελεύθερη δική μου μετάφραση:


" Η Βασίλισσα είναι νεκρή και ο κόσμος των Μορόι δεν θα είναι ποτέ πια ο ίδιος.


Η Ρόουζ Χαθαγουέι περιμένει την άδικη εκτέλεσή της και υπάρχει μόνο ένας άνθρωπος που μπορεί να καθυστερήσει την τρομερή αυτή μοίρα. Η Ρόουζ πρέπει να κοιτάξει στον Ντιμίτρι και τον Άντριαν, τις δύο μεγάλες αγάπες της ζωής της για να τον βρει. 
Μαζί με την καλύτερη της φίλη Λίζα, σε μια θανάσιμη μάχη για τον βασιλικό θρόνο, τα δύο κορίτσια αναγκάζονται να βασιστούν στους εχθρούς τους και να αμφισβητήσουν αυτούς που πίστευαν οτι μπορούν να εμπιστευτούν.
Αλλά τι θα συμβεί αν η πραγματική ελευθερία σημαίνει το να θυσιάσουν το πιο σημαντικό πράγμα απ'όλα; Η μία την άλλη; " 


Απο που να αρχίσω; Συνέβησαν τόσα πολλά! Αυτό το βιβλίο τα είχε όλα! Δράση, αγωνία, συναίσθημα, δυνατές συγκινήσεις και ανατροπές...πολλές ανατροπές!!! Είναι αρκετά χορταστικό, γύρω στις 585 σελίδες στην πρωτότυπη έκδοση, και σε γεμίζει απόλυτα! Η γρήγορη και ανατρεπτική πλοκή καθώς και η αγωνία που σου προκαλεί είναι τα στοιχεία που σε κάνουν να μην μπορείς να το αφήσεις από τα χέρια σου! Πιστεύω πως δεν θα μπορούσε να γραφτεί καλύτερο τέλος σε αυτή την υπέροχη σειρά. Τα πάντα σταδιακά και όχι χωρίς κόπο, μπαίνουν στη θέση τους κάτι που εμένα προσωπικά με ανακούφισε αφού είμαι από αυτούς που τους αρέσουν τα happy endings! Θα αγαπήσετε από την αρχή όλους τους χαρακτήρες που έπλασε η Ρίσελ, θα αγχωθείτε μαζί τους, θα ενθουσιαστείτε μαζί τους, θα πονέσετε, θα χαρείτε..θα τα νιώσετε όλα!
Δεν θέλω να αποκαλύψω κάτι απλά θα σας πω οτι πιστεύω πραγματικά οτι αυτό το βιβλίο θα ικανοποιήσει απόλυτα όλους τους αναγνώστες της σειράς!


Κυκλοφορούν επίσης:


72 σχόλια:

  1. Καλά έκανες Αλεξάκι γιατί μας τα έκανε τσουρέκια ο Blogger! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε μα..είχα σκάσει! πόση υπομονή να κάνω πια! εν τω μεταξύ εξακολουθώ να μην μπορώ να δω τις αναρτήσεις σου και κάποιες φορές το καταφέρνω αλλά μετά από αρκετές προσπάθειες.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Alexia ξέρουμε πότε θα βγει στα ελληνικά το βιβλίο???Ok,μπορεί να το έχω ήδη διαβάσει στα αγγλικά και να ξέρω τι γίνεται,αλλά όπως και να το κάνουμε...ε,είναι άλλη φάση να διαβάζεις ένα βιβλίο στη μητρική σου γλώσσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aλεξία καλά έκανες γιατί περιτό να πω πως δεν μου εμφανίζει τίποτα κάτω από αυτά που λέγαμε για το κόκκινο ρουμπίνι κλπ. και έχασα όλα τα σχόλια! Τι γίνεται; Κάτι για Μάρτιο και αυτά είναι νέα άκουσα;
    Γιώτα μόνο τσουρέκια!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλεξια μου καλυτερα που εφτιαξες δευτερο γιατι μου ειχε σπασει τα νευρα να προσπαθω να δω τα σχολια..ειδα οτι ειπαν για το 6ο βιβλιο αν και δεν πιστευω οτι θα εχει βγει μεχρι τον μαρτιο αλλα ας ελπιζουμε..

    Gerry και εγω το ιδιο προβλημα ειχα αλλα εκει που λεει,κατω απο το κειμενο που γραφουμε σχολια,φορτωση περισσοτερων αμα πατησεις θα σου τα βγαλει ολα τα επομενα..

    Ευη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ sweety

    Κορίτσι μου μια αναγνώστρια, η Ντίνα μας είπε οτι θα βγει τον Μάρτιο σύμφωνα με ενημέρωση που είχε από τον εκδοτικό αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου επειδή έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στην Introbooks..Επίσης μια άλλη αναγνώστρια, η Κέλλυ μας ενημέρωσε πως μια ομάδα φοιτητριών αποφάσισε να μεταφράσει την τελευταία θυσία και να την στείλει δωρεάν σε όποιον ενδιαφέρεται κάτι που είναι πολύ ευχάριστο για όλους! εδώ μπορείς να δεις την σελίδα των κοριτσιών αυτών:
    https://www.facebook.com/VampireAcademySeriesGreekPage
    Ελπίζω να βοήθησα.. :)

    @ Gerry
    Γερασιμάκο μου όπως κατάλαβες όλοι είχαμε χάσει λίγο την υπομονή μας αλλά δεν πειράζει η λύση ήταν απλή! Μου έλειψες φυσικά! Τι κάνεις? Επίσης όπως λέω και πιο πάνω ναι, αληθεύει για τον Μάρτιο αλλά καλύτερα να μην ενθουσιαζόμαστε λέω για να μην απογοητευτούμε..!

    @ Εύη

    Κοριτσάκι μου συμφωνούμε απόλυτα! Αυτά λέω και εγώ! Μακάρι να ισχύει αλλά αν δεν το δω με τα μάτια μου δεν το πιστεύω! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Gerry,σου ειχα απαντησει για τον σπορο αλλα μια και δεν το βλεπω σου ξαναγραφω. Της Ρει, από κεδρος, ενα αμιγως οικολογικο θριλερ, μεγαλη εταιρια μονοπωλει την παραγωγη σιτηρων με θβριδια που καταστρεφουν ολους τους αλλους σπορους, κοσμος πεθαινει, οι ηρωες προσπαθουν να το αποτρεψουν Νομιζω καταλαβες το ολο θεμα, οχι κατι εξαιρετικο ή πρωτοτυπο που θα τρεξεις να αγορασεις αλλα αν πεσει στα χερια διαβασε το. Α, ναι προσεχε αν πεσει στα χερια σου γιατι ειναι σαν κοτρωνα και ζυγιζει τριακοσια κιλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία,για την Μπελαντονα ειχα γραψει ότι ειναι εξαιρετικό βιβλιο, με λυκανθρωπους, το πρωτο μια σειρας και κατα την γνωμη μου θα το συζητησουμε στο μελλον.Ειναι πολυ ωραια και ολοκληρωμενη ιστορια για μια κοινωνια λυκανθρωπων. Ετσι πληρες κειμενο για λυκανθρωπους δεν εχω διαβασει αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. geia sas,prospa8ousa na dw meres alla den mou ta emfanize ta sxolia,anagkastika na psaksw sto istoriko tou pc mou gia na ta dw,afou mono etsi mou ta evgale.ta koritsia pou to metafrazoun,den 8a to tupwsoun,ennoeite,to vivlio 8a einai me morfi pdf kai 8a stal8ei mesw mail se opoion to 8elei.episi exw euxarista,i metafrasi exei teleiwsei,kai einai sto stafio tis dior8wseis.itan na voi8isw kai egw stin dior8wsi,alla epeidi eixan meinei liga kefalaia,kai gia na min mou to "xalasoun" (den to exw diavasei to 6o) to afisame,ektos kai an den vre8ei kanenas na voi8isei..meta tin teleutaia 8usia,uparxei mia periptwsi na ksekinisoun na metafrazoun to bloodlines.alla den kserw sigoura.

    kelly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Σοφάκι μου το Μπελαντόνα εγώ πάντως θα το τιμήσω σίγουρα και σύντομα ελπίζω!

    @Κέλλυ τα σχόλια που δεν μπορούσες να δεις φαντάζομαι είναι στην παλιά ανάρτηση και όχι σε αυτή έτσι? Όσο για το βιβλίο άντε πολύ σύντομα θα το διαβάσουμε και στα ελληνικά χάρη σε αυτά τα κορίτσια! Μπράβο! Όταν θα είναι έτοιμο να μας ενημερώσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύη το πατάω το κουμπί το-- (Γιώτα παραλίγο =Ρ) αλλά δουλειά δεν κάνει!!
    Το Μπελαντόνα παρότι ήμουν από τους πρώτους που το περίμενα και λύσαγα να βγει τώρα με τρομάζει, γιατί μίλησα με τον Λιβάνη και δεν έχει λέει καμία ιδέα εαν θα βγάλει τα άλλα δύο. Θα προωθούσαν την ερώτηση μου στο τμήμα ξένων δικαιωμάτων αλλά ακόμη φως δεν βλέπω! Και τα ίδια κάνει και ο Πατάκης...Ενώ με το μέχρι την άκρη του σύμπαντος μου είπαν πως έχουν ήδη αγοράσει τα δικαιώματα για ολόκληρη την τριλογία, στην τριλογία του Άγγελος και Δαίμονας έχουν αγοράσει μόνο το πρώτο βιβλίο και θα δουν εαν θα φέρουν και τα υπόλοιπα.Το οποίο άγγελος και δαίμονας εντωμεταξύ υποτίθεται πως έβγαινε τον Ιανουάριο και έχουμε φτάσει Μάρτη και ακόμη τίποτα.
    Την μετάφραση για την τελευταία θυσία την έχω σταμπάρει και εγώ και την περιμένω!! Και αμέσως μετά προχωράω με το bloodlines στα αγγλικά. Όχι που θα σκάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Σοφία τώρα είδα το σχόλιο σου για τον σπόρο. Σε ευχαριστώ πολύ θα το κοιτάξω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοφια ναι ειμαι στην μεση και πραγματικα ειναι πολυ ωραιο...!!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το πράγμα με τα δικαιώματα δεν μπορώ να το κατανοήσω! Τι στο καλό αν δεν μπορούν να αγοράσουν τα δικαιώματα για ολόκληρη τη σειρά ας το αφήσουν καλύτερα! Δείξτε λίγο σεβασμό στον αναγνώστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ούτε εγώ Αλεξία το καταλαβαίνω. Περιμένουν πρώτα να δουν αν θα κάνει επιτυχία το πρώτο βιβλίο και έπειτα αγοράζουν τα δικαιώματα για τα υπόλοιπα; Ο μοναδικός νομίζω εκδοτικός αυτή την στιγμή στην Ελλάδα που φέρνει ολόκληρες τις σειρές είναι ο Πλατύπους. Και ο Ψυχογιός εν μέρη, αν και αυτός έχει αφήσει κατά καιρούς σειρές στα μισά. Πλεον δεν ξέρω τι να κάνω. Είμαστε υποχρεωμένοι δηλαδή να σιγουρευτούμε πρώτα ότι ένα εκδοτικός οίκος στην Ελλάδα θα φέρει όλα τα βιβλία και έπειτα να τα αγοράζουμε; Το καταλάβαινω πως η οικονομική κατάσταση είναι δύσκολη και εαν ένα βιβλίο δεν έχει επιτυχία δεν μπορούν να φέρουν και τα υπόλοιπα, αλλά εφόσον αδυνατούν να φέρνουν ολόκληρες τις σειρές μην γνωρίζοντας εαν θα κάνουν επιτυχία ή όχι ας επιλέγουν πιο προσεχτικά τους τίτλους τους και ας διαλέγουν σειρές για τις οποίες είναι σίγουροι. Είναι αυτό που λες καθόλου σεβασμός στον αναγνώστη :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α παιδια ξερατε οτι εχει βγει το graphic novel?εγω δεν το ηξερα οποτε σας ενημερωνω σε περιπτωση που δεν το ξερετε ουτε εσεις.Μπορειτε να το παρετε απο τα public,γυρω στα 13 ευρω αλλα ειναι στα αγγλικα.

    Ευη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Gerry

    έτσι ακριβώς! Συμφωνώ απόλυτα, αλλά ποιος μας ακούει? Μάλλον η καλύτερη λύση είναι αυτό που λες, να περιμένουμε να δούμε αν θα ολοκληρωθεί μια σειρά και μετά να την ξεκινάμε για να μην την ξαναπατήσουμε!

    @Εύη

    Έχει καιρό που κυκλοφόρησε το graphic novel στα αγγλικά αλλά δυστυχώς δεν ξέρουμε αν θα βγει ποτέ στα ελληνικά.. εγώ προσωπικά έτσι και αλλιώς δεν τρελαίνομαι για τύπου κόμικς οπότε δεν με πειράζει ιδιαίτερα αλλά πολλοί είναι αυτοί πιστεύω που θα το αγόραζαν αν κυκλοφορούσε ποτέ στα ελληνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ει,παιδια
    το διαβασα και εγω στα αγγλικα αλλα δεν ηταν τοσο ωραια η αισθηση:(
    gerry
    δεν ξερω για το συστημα που ακολουθουν στην επιλογη των τιτλων ομως αυτη η σιγουρια για την οποια μιλας δεν ξερω κατα ποσο υπαρχει.παντα υπαρχει το ρισκο ιδιαιτερα για αυτα τα νεα βιβλια.
    δεν τους δικαιολογω αλλα απο την αλλη για παραδειγμα εαν ο λιβανης-ο οποιος κατα γενικη ομολογια ειναι ανεκδιηγητος!- δεν ειχε εκδοση την "πανσεληνο" δεν θα ειχα ενδιαφερθει για τον συγκεκριμενο σγγραφεα.τεσπα δεν ειμαι σιγουρη οτι το τελευταιο ισχυει τοσο γιατι ειμαι γενικως ψαχτηρι.:) χμμμμμμμ απλως και εμεις πρεπει να κανουμε υπομονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. alexia mou,sto palio to post den ta evlepa,edw einai ola ok :) ..episis anakalupsa oti to palio to post den eixe kollisei,apla eixe polla sxolia.katw apo to teleutaio sxolio exei ena link "φόρτωση περισσοτέρων".an to patisete sas anoigei ola ta sxolia!apo kei vrika kai to link gia to kainourio post!elpizw na voi8isa.
    oso gia to o vivlio,einai sxedon etoimo kai mesa stin evdomada tha arxisoun na to stelnoun. :))

    kelly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kelly και εγω αυτο εκανα και μου τα εβγαζε..οσο για το 6ο βιβλιο μην το περιμενετε απο τον εκδοτικο οικο.εμαθα οτι μια κοπελα πηρε τηλεφωνο πριν λιγες μερες και της ειπαν οτι δεν θα το εκδοσουν.παλι καλα που εχουμε τα κοριτσια που ασχοληθηκαν

    Ευη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γεια σε ολους! διαβασε κανεις την μαγεια του αιματος; λεει τιποτα; Αλεξια εχεις καιρο να προτεινεις αλλο, λεγε.... περιμενω, τα χιονια λιωσαν αλλα το τζακι αναβει ακομα!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Κέλλυ μου δίκιο έχεις! Το δοκίμασα και εγώ και λειτουργεί! Έτσι και αλλιώς όμως είναι καλύτερα τώρα έτσι δεν είναι?

    @Ευάκι μου το περίμενα! Δεν εκπλήσσομαι καθόλου!

    @Σοφία δεν θυμάμαι ποια διάβασες οπότε προτείνω γενικά!
    έχουμε και λέμε:
    Το Σώμα
    Uglies-Pretties-Specials-Extras
    To Ταίρι
    Το Τέστ - Καμένη Γη
    Ο Κήπος των Πειραμάτων
    Το Τσίρκο της Νύχτας
    Θα είσαι εκεί;

    Τα έχεις διαβάσει? Για να δεις το ανάλογο post πας εδώ:
    http://alexialibrarytales.blogspot.com/p/fantasy.html

    Σε κάλυψα?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. παιδια εχω διαβασει και εγω το κοκκινο ρουμπινι και το μπλε ζαφειρι, αλλα δεν ξερω αν και ποτε θα εκδοθει το 3ο βιβλιο το πρασινο σμαραγδι. Μηπως ξερει κανεις αλλος;;;

    Μαρια Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απο οτι καταλαβαινω διαβαζουμε γρηγοροτερα απο οτι γραφουν!!! Τουλαχιστον βγαινει η ταινια των αγωνων πεινας κατι ειναι και αυτο. Γερασιμε ο μυστικος κυκλος πολυ ωραιος, τα πρωτα 13 που ειδα, γλυκουλα η πρωταγωνιστρια έτσι; Αν ανακαλυψεις και αλλες τετοιες σειρες πες το...ξερεις οτι υστερει μονο στο θεμα του μεγαλου ερωτα που εμενα μου αρεσει!!!! Αλεξια της Πολιτσοπουλου τον ουροβορο κρινο τον πηρες τελικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλο μηνα δεν ειπα, ειπα; Που χαθηκε η Γιωτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Σοφάκι μου όχι ακόμη..και γενικά δεν έχω κάνει αγορές τελευταία γιατί έχω κάποια βιβλία στο ράφι που με περιμένουν υπομονετικά! :)
    Η Γιώτα έχει θέμα με το ίντερνετ λόγω της μετακόμισης αλλά προσωρινό ευτυχώς! σήμερα-αύριο θα είναι οκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια Πολλά στον αγαπημένο μου Γεράσιμο (Gerry) για την γιορτούλα του!!! I love you! ελπίζω να πέρασες καλά! και..
    Σου εύχομαι να αποκτήσεις όλα αυτά που θέλεις αλλά
    και αυτά που δεν σκέφτηκες ποτέ να ζητήσεις!!

    η Χαραυγή κολλάει παντού ε? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν είχα βρε γιορτή :Ρ Δεν θα σας το λέγα; Γιορτάζω με τον Γεράσιμο της Κεφαλλονιάς τον Οκτώβρη. Αυτός ο Γεράσιμος που γιόρταζε προχτές είναι ο Γεράσιμος της Κων/πόλης νομίζω; Είσαι το πέμπτο άτομο που μου λέει χρόνια πολλά :Ρ
    Σε λατρεύω και σε υπεραγαπώ!!! :) <3

    ΥΓ. Κοίταξε τα email σου σου έστειλα κάτι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. geia sas

    san enimerwnw oti i metafrasi tou ektou vivliou exei teleiwsei kai ta koritsia to stelnoun idi..
    egw to exw idi sta xeria mou kai aurio prwi prwi paw gia ektupwsi...

    kelly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Που στο καλο μετακομιζει η Γιωτα στην αυστραλια; Ας ειναι. Πηρα αγγελοι- ερωτας της Κειτ. Οταν το διαβασω θα σας πω. Μηπως διαβασε κανεις το αγγελοι και δαιμονες; Γερασιμε τα χρονια πολλα ειναι παντα ευπροσδεκτα εστω χωρις λογο, οχι; Α, να μην το ξεχασω με ειδοποιησαν απο το βιβλιοπωλειο οτι ηρθε και το παραληρημα, ειναι της ιδιας που εγραψε το πριν φυγω, θυμασαι γερασιμε για κοριτσιστικα και λοιπα που λεγαμε; Απο οτι μου ειπαν εχει για θεμα τον ερωτα σαν αρρωστεια με εμβολιασμους....και μου θυμισε κατι που ειχες αναφερει παλιοτερα, ειναι το ιδιο; Γιατι υποτιθεται οτι αυτο μολις κυκλοφορησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σοφία όντως είναι ευσπρόδεκτα πάντοτε ειδικά εαν είναι από ανθρώπους που αγαπάς. Αυτό προσπάθησα και να πω στο σχόλιο μου αλλά τελευταία έχω μαλώσει με την ευχαίρεια λόγου μάλλον.
    Το Παραλήρημα το ξέρω ότι είναι της Λόρεν Όλιβερ και όντως είναι αυτό που έλεγα και εγώ πριν μερικούς μήνες. Στο εξωτερικό έχει κυκλοφορήσει εδώ και λίγο καιρό(πριν λίγες μέρες βγήκε και το δεύτερο με τίτλο Πανδαιμόνιο) και ανυπομονούσα να το διαβάσω. Θα το ξεκινήσω σύντομα, το έχω πάνω πάνω στην λίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΥΓ. *Το Άγγελος & Δαίμονας ακόμη δεν κυκλοφόρησε. Υποτίθεται ότι θα έβγαινε τον Ιανούαριο αλλά κάτσε συννενοήσου με τον Πατάκη...Ό,τι να ναι.
    ΥΓ2. Εξώφυλλο του τελευταίου στα όμορφα πλάσματα (και μακραν καλύτερο από όλη την σειρά)

    http://img2.timeinc.net/ew/i/2012/03/06
    /book-cover-beautiful-redemption_510.jpg

    Την Ρίντλευ θα υποδηθεί η Emmy Rossum.

    http://beautifulcreaturesauthors.com/wp-content/uploads/2012/03/Emmy-Rossum-
    1508x1125-191kb-media-2089-media-150735-1246840509.jpg

    Toν Λίνκ ο Τhomas Mann.

    http://4.bp.blogspot.com/-rF3yasPhiaM/TbDgNy2s1CI/
    AAAAAAAAO_U/MzfqVmtZx1o/s400/
    MV5BMTg1OTE2NDYxM15BMl5BanBnXk
    FtZTcwMTkzMTgwNA%2540%2540__V1__
    SY314_CR6%252C0%252C214%252C314_.jpg

    Το εξώφυλλο του Reached (Το τρίτο βιβλίο στην τριλογία Ταίρι).

    http://4.bp.blogspot.com/-RC6_3fetpKc/T1GmvpzLqbI/AAAA
    AAAAAbc/_kKI24be8hU/s640/Reached.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το αγγελος και δαιμονας κυκλοφορησε το διαβασα ωραιο σε παει αλλου σε συγκριση με αλλα βιββλια ιδιου περιεχομενου

      Διαγραφή
  32. @ Gerry

    Γερασιμάκο μου μην μασάς! Εγώ το κατάλαβα οτι αυτό εννοούσες στο σχόλιο σου! Δεν είχα ιδέα οτι υπάρχουν δύο διαφορετικές εορτές..θα προσπαθήσω να το θυμάμαι...:)

    Το Παραλήρημα και εγώ θελω να το διαβάσω σύντομα! Όποιος το διαβάσει πρώτος να ενημερώσει και τους υπόλοιπους!

    Το εξώφυλλο από το Reached το είχα δει και το βρίσκω καταπληκτικό! εσύ? Αντε να δούμε όμως πότε θα βγεί!

    Συμφωνώ μαζί σου για το εξώφυλλο Όμορφα Πλάσματα 4 και επίσης μου αρέσει η Ρίντλευ πολύ ενώ ο Λίνκ όχι και τόσο αλλά δεν ξέρεις ποτέ.. μπορεί να τον αδικεί η φωτογραφία!

    ΥΓ. Σε λατρεύω και σε υπεραγαπώ επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Κέλυ μου μπράβο!
    Άντε καλή ανάγνωση-απόλαυση!!! Πες μας μετά πως σου φάνηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όποιος θέλει το Vampire Academy 6- Τελευταία θυσία στα ελληνικά σε ηλεκτρονική μορφή φυσικά,

    απλά μου στέλνει ένα email στο
    alexia.p@hotmail.com

    Επιτέλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Αλεξία εαν το καταλάβες εσύ, αυτό μετράει ;)
    Ούτε εγώ το ξέρα αλλά μου έλεγαν όλοι χρόνια πολλά και χρόνια πολλά και το έψαξα και έτσι το έμαθα.

    Το Παραλήρημα εγώ, εκτός απροόπτου, θα το διαβάσω μέσα στον μήνα.

    Το εξώφυλλο του reached μου αρέσει πολύ! Αν και νομίζω από τα τρια το αγαπημένο μου είναι το δεύτερο.

    Εγώ πάλι για τον Λινκ που κοίταξα και άλλες φωτογραφίες μου αρέσει. Για την Ρίντλευ δεν είμαι 100% σίγουρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αλεξία πριν λίγο καιρό συνειδητοποίησα ότι είμαι fan των φανταστικών μυθιστορημάτων και εντελώς τυχαία έπεσα πάνω στο blog σου..Ήταν μια πολύ ευχάριστη ανακάλυψη γιατί μου αρέσουν πολύ τα βιβλία που διαβάζεις αλλά και ο τρόπος που τα παρουσιάζεις..Προσπαθείς να μας βάλεις μέσα στην ιστορία μην αποκαλύπτοντας τις ζουμερές λεπτομέρειες και το καταφέρνεις άψογα..
    Περίμενα πως και πως κι εγώ για το έκτο βιβλίο της σειράς στα ελληνικά αλλά κάποια στιγμή το πήρα απόφαση ότι δεν πρόκειται να βγει τώρα κοντά και αγόρασα το αγγλικό...Ήταν πολύ εύκολη η γραφή του και έτσι δεν με δυσκόλεψε..Είναι ένα βιβλίο γεμάτο ανατροπές όπως είπες που στο τέλος σου αφήνει μια γλυκιά γεύση..Είμαι εθισμένη στις συναισθηματικές ιστορίες.. ❤Τι να κάνω;;;;;
    Λέω να αρχίσω τώρα το ρίγος..Έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια..εσύ το έχεις διαβάσει;
    Διονυσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στην σελίδα στο facebook του vampire academy greek που είναι και η σελίδα που έκανε την fanmade μετάφραση του Last Sacrifice μία κοπέλα με το όνομα Νίκη Νταβαρινού έγραψε το παρακάτω μύνημα. Δεν ξέρω κατα πόσο ισχυεί αλλά εύχομαι πραγματικά να ισχύει.

    Επιτέλους πολύ καλά νέα για τον τελευταίο τίτλο της σειράς Vampire Academy!
    Είμαστε οι εκπρόσωποι της Richelle Mead στην Ελλάδα και χαιρόμαστε πολύ που υπάρχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για την σειρά αλλά και για τα υπόλοιπα βιβλία της Mead. Πολύ σύντομα το 6ο βιβλίο θα κυκλοφορήσει στα Ελληνικά από άλλο πολύ αξιόπιστο εκδοτικό οίκο, άρα θα μπορείτε όλοι σας να το διαβάσετε. Η προσπάθεια των διαχειριστών του group ήταν πολύ καλή, αλλά δεν θα πρέπει πια να σας στέλνουν την μετάφρασή τους. Η συγγραφέας αλλά και ο νέος εκδότης (σύντομα θα μπορέσει και ο ίδιος να ανακοινώσει την έκδοση) σας περιμένουν στα βιβλιοπωλεία! Και αν φυσικά το ενδιαφέρον σας συνεχιστεί, θα ακολουθήσουν και οι άλλες σειρές (Bloodlines, Graphic etc.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΥΓ. Το έψαξα λίγο και όπως φαίνεται η Νίκη Νταβαρινού δεν είναι άσχετη με τον χώρο. Καταρχάς διάβασα μία συνεντευξή της (προφανώς είναι αυτή εκτος εαν πρόκειται για συνωνυμία) στο περιοδικό "Κ" όπου αναφερόταν ότι είναι αντζέντης(αυτοί που καθορίζουν τα συμβόλαια ανάμεσα στους εκδοτικούς οίκους και στους συγγραφείς). Επίσης στην σελίδα της στο facebook έχει φίλους πολλούς οι οποιοι έχουν σχέση με τον εκδοτικό χώρο. (πχ. Την Βούλα Αυγουστίνου μεταφράστρια των εκδ. Διόπτρα, Πατάκη και όξυ κυρίως και πολλούς μικρούς εκδοτικούς οίκους όπως Πόλις, Άγρα, Οξύ κλπ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Επικοίνωνησα με την Richelle Mead η οποία μου απάντησε το παρακάτω.(Σας παραθέτω με copy paste το μύνημα της).

    Hi there,

    Thank you for writing. We are in negotiations with another publisher, but I can't reveal their name yet. One thing I can say is that they're hesitant to sign with me because of the Greek fan translation of Last Sacrifice that is being spread around. If you know who's doing it and could help stop it, that would help this publisher decide to work with me. They wouldn't want to publish Last Sacrifice if people are already getting it for free. If we can sign with a new publisher, then that means it's more likely that my other books (especially Bloodlines and The Golden Lily) will be published sooner in Greece.

    So, if you can help, that would be really wonderful! I'm glad fans are so excited, but the fan translation is hurting me. I'm really hoping we can get Greek books to you soon!

    Thank you for reading and for your support,
    Richelle

    Επομένως είναι πολύ σημαντικό ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ Η FANMADE ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. i metafrasi exei stamatisei na moirazetai apo oti katalava,alla ena polu vasiko 8ema einai na min vroume kanenan mpella ta paidia pou to metefrasan,gt 8a itan adiko!den to kanane gia kerdospopiko skopo,isa isa.kai to tonizan oti einai fanmade.elpizw ola na panw kala,kai na min exei kanenas provlima..


    kelly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αλεξια, εφοσον ξερω οτι λατρεψες το Ταιρι, θα λατρεψεις και το Παραληρημα!!!!Μολις το τελειωσα, σκεψου οτι το πιασα στα χερια μου το πρωι και δεν το αφησα μεχρι να τελειωσει. Πολυ πολυ ομορφη ιστορια αγαπης και οχι μονο. παλι για επιλογες παλι για κοινωνια στειρωμενη παλι για φοβους διαφορετικοτητας, ομορφα γραμμενο οχι κουραστικο, το μονο κακο με την Ολιβερ ειναι οτι δεν εχει ποtε harry end. Τι κακο κι αυτο πανω που βρισκουν οι πρωταγωνιστες της την αγαπη να μην μπορουν να την χαρουν; Εστω, στο προτεινω ανεπιφυλακτα.
    Το αγγελοι-Ερωτας να σου πω την αληθεια με εκνευρισε. Ενταξει ειπαμε η σειρα ειναι υπεροχη. Γιατι πρεπει να βγαζουν βιβλια που θα μπορουσαν να ειναι απλως κεφαλαια σε καποιο της σειρας; Αυτο δειχνει επεισοδια απο τις αγαπες του Ρολαντ, της Αριαν και μια εξελιξη Μαιλς-Σελμπι. Δεν χρειαζοταν χωριστο βιβλιο κατα την άποψη μου. Δειτε το και πειτε μου κι εσεις. Πολλες καληνυχτες, τα παιξα τοσες ωρες διαβασματος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Eγώ όσον αναφορά τα τελευταία νέα με την introbooks και το vampire academy αφου παρακολούθησα προσεχτικά όλα τα νέα και μετά την σύντομη συνομιλία με την Richelle που είχα νομίζω πως αυτο που έγινε είναι το εξής. Ένας νέος εκδοτικός οίκος είχε επικοινωνήσει με την Mead προκειμένου να αγοράσει τα δικαιώματα αλλά λίγο πριν υπογράψουν το συμβόλαιο ανέβηκε στο internet η fanmade μετάφραση των κοριτσιών του vampire academy greek page, με αποτέλεσμα ο νέος εκδοτικός οίκος να κάνει τελευταία στιγμή "πίσω" με την ανυσυχία ότι αν εκδόσει ένα βιβλίο που ήδη κυκλοφορεί δωρεαν στο internet το βιβλίο δεν θα πουλήσει. Ακριβώς επειδή αυτό που έκαναν τα κορίτσια με την μετάφραση δεν ήταν ακριβώς παράνομο το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ο νεος εκδοτικός ήταν να ζητήσουν ευγενικά να σταματήσει να διαδίδεται η μετάφραση. Εξ' ου και το μύνημα της κ.Νταβαρίνου που δεν απαιτεί να σταματήσει να διαδίδεται η μετάφραση απλά το επισημαίνει.Όπως και αυτό που λέει η Richelle στο email που μου έστειλε ότι εαν γνωρίζουμε ποιος στέλνει την fanmade μετάφραση και μπορούσαμε να τον σταματήσουμε θα υπέγραφε το συμβόλαιο με τον νέο εκδοτικό.΄Επίσης το γεγονός ότι στο μύνημα της κ.Νταβαρίνου φαίνεται ότι ήδη έχει υπογραφει το συμβόλαιο με τον νέο εκδοτικό(ενώ σύμφωνα με την Richelle αυτο δεν συμβαίνει) αφου λέει "σύντομα τα βιβλία στα βιβλιοπωλεία" είναι ελπιδοφόρο αφου φαίνεται ότι ο νεός εκδοτικός θα επιστρέψει στις διαπραγματεύσεις με την Mead.
    Εφόσον λοιπόν η fanmade μετάφραση σταμάτησε να διαδίδεται και η introbooks δεν έχει πλεον τα δικαιώματα του τελευταίου βιβλίου και του bloodlines είναι θέμα χρόνου να υπογράψει το συμβόλαιο ο νεος εκδοτικός οίκος(του οποίου το όνομα προς το παρον παραμένει κρυφό) και να κυκλοφορήσουν τα υπόλοιπα βιβλία στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Επιτέλους! Πάλι καλά που αποφάσισα να κάνω λίγη ακόμα υπομονή πριν πιάσω το αγγλικό!
    Όσο για το ρίγος που ρωτάει η Ανώνυμη, εγώ το έχω διαβάσει και μπορώ να πω πως δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Αλλά ο καθένας έχει διαφορετικό γούστο φυσικά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλά ε ζαλίστηκα λίγο για να πω την αλήθεια!! είμαι και άρρωστη και ίσως να φταίει αυτό.. :)

    @Γερασιμάκο μου τι να πω μας έχεις ενημερώσει για τα πάντα ως συνήθως! Φυσικά και δεν θα διαδώσουμε την μετάφραση εφόσον έχουν έτσι τα πράγματα και ας ελπίσουμε όλοι να ισχύουν τα νέα για τον καινούριο εκδοτικό! Είναι πολύ θετική εξέλιξη!

    @Διονυσία μου καλωσόρισες στην παρέα! Σε ευχαριστώ πολύ είσαι πολύ γλυκιά! Το Ρίγος ναι το εχω διαβάσει εδώ και καιρό αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα να βάλω σχετική ανάρτηση..Γενικά είναι καλό αλλά όχι από τα αγαπημένα μου.. Δεν υπήρξε κάτι που να μην μου αρέσει στο βιβλίο απλά δεν με ενθουσίασε..από την άλλη δεν έχω διαβάσει τα δύο επόμενα και έχω ακούσει οτι αξίζουν! Οπότε σκέφτομαι να την συνεχίσω και εγώ τη σειρά μιας που την ξεκίνησα..

    @Κέλυ μην ανησυχείς τα κορίτσια δεν έκαναν κάτι παράνομο! Δεν θα συμβεί τίποτα! :)

    @Σοφάκι έκλεισε θα το διαβάσω σίγουρα! Άν και μου αρέσουν πολύ τα happy end αλλά τι να κάνουμε..δεν πειράζει! Για το Έρωτας συμφωνώ μαζί σου και για να πώ την αλήθεια δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν θα το διαβάσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απ'ότι καταλαβα το 6ο βιβλιο θα εκδοθει συντομα ή τουλαχιστον θα εκδοθει καποτε..Το θεμα ειναι οτι αν ηδη τα κοριτσια αρχισαν να δινουν την μεταφραση τους σιγουρα θα το εχουν διαβασει αρκετα ατομα και αυτα μπορει να το εχουν δωσει σε αλλους κ.λ.π και ετσι να μην υπαρχει πλεον ζητηση..και αν δεν υπαρχει ζητηση για το vampire academy μπορει ο εκδοτικος οικος να μην εκδοσει ουτε τα υπολοιπα βιβλια (bloodlines,golden lily,graphic novel...)

    Επισης,Gerry πως καταφερες να επικοινωνησεις μαζι της?εγω προσπαθω τοσο καιρο αλλα δεν μπορω..

    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αλεξία μου καλώς σας βρήκα!!!Θα το ξεκινήσω σιγά σιγά γιατί έχω βγει και σε άδεια και έχω περισσότερο χρόνο για διάβασμα..Και θα σου στείλω να σου πω πως μου φάνηκε..Απλά ήταν πολύ δελεαστικό ότι ήταν ολοκληρωμένη τριλογία, γιατί είμαι κι εγώ από αυτούς που σκάω μέχρι να βγει η συνέχεια..:)Καταλαβαίνεις..Επίσης χάρηκα πάρα πολύ που προσπαθούν να κλείσουν συμφωνία για το 6 βιβλίο γιατί θα είναι θετικό και για τα υπόλοιπα βιβλία της Mead που προσωπικά θα ήθελα πολύ να τα διαβάσω..Αν και έχω διαβάσει το βιβλίο, όταν βγει στα ελληνικά σίγουρα θα το αγοράσω..
    Βάλια μου ευχαριστώ για την απάντηση..:)Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό..Ελπίζω να μου αρέσει αλλά όλα είναι πιθανά..θα δείξει σε λίγες μέρες το πόρισμα..:)Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    Διονυσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η Richelle μου έστειλε νέο μύνημα το οποίο μου είπε ότι αν θα ήθελα θα ήταν ωραίο να το μοιραστώ με άλλους Έλληνες αναγνώστες.Στο μύνημα επιβεβαιώσε πως έκλεισαν τελικά συμφωνία με νέο εκδοτικό ο οποίος είναι οι εκδόσεις Διόπτρα. Χάρηκα πολύ γιατί πραγματικά είναι πολύ αξιόπιστος εκδοτικός οίκος.
    Το μύνημα:

    Dear readers,

    I'm so grateful for your support of the VA series and your excitement about getting to read Last Sacrifice. We’re working on the official Greek edition, which will be published by Dioptra. Thank you for no longer sharing the unauthorized translation. This will make publication in Greece a lot easier and faster for me and my publishers, both for Last Sacrifice and hopefully future books!

    I thank you very much, and thank you again for being such enthusiastic supporters of the series! :)

    --Richelle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Παιδιά επιτέλους!!! θα εκδοθεί δεν το πιστεύω!!!
    Εγώ θέλω να πω σε όλους οτι δεν πρόλαβα ευτυχώς να στείλω σε κανέναν την μετάφραση!

    @Γεράσιμε μπράβο! Χάρη σε σένα είμαστε πλήρως ενημερωμένοι και ενθουσιασμένοι!!!!

    @Ευη μου εύχομαι να διαδοθεί οτι κλείστηκε η συμφωνία και να σταματήσει να μοιράζεται η μετάφραση..

    @Διονυσία μου φυσικά και να μας πεις πως σου φάνηκαν! Όσο για την αναμονή εννοείται πως σε καταλαβαίνω! Όλοι στην ίδια κατάσταση είμαστε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. xeri kanis na m pi an kikloforise giati den to vriskw pouthena?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Ανώνυμε λόγο πιο πάνω αναφέρουμε με λεπτομέρειες οτι μόλις κλείστηκε η συμφωνία με τις εκδόσεις Διόπτρα και θα εκδοθεί τον Ιούνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα. Είμαι καινούρια στην παρέα. Μόλις χθες ανακάλυψα το Blog. Χαίρομαι να βλέπω άτομα που κουβαλάνε την ίδια τρέλα για τη σειρά με εμένα. Δεν ήμουν των βαμπίρ μέχρι πρόσφατα, αλλά κατάφερα να κολλήσω μέχρι και τη μάνα μου με τα βιβλία αυτά.

    Πραγματικά χάρηκα τόσο πολύ όταν διάβασα πως επιτέλους θα εκδοθεί το βιβλίο. Ήμουν έτοιμη να πάω να το αγοράσω στα αγγλικά, πραγματικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλώς την Ιωάννα λοιπόν! :)

    Για όλους μας ήταν μια υπέροχη εξέλιξη!
    Λίγη ακόμη υπομονή μέχρι τον Ιούνιο και θα το έχουμε επιτέλους στα χέρια μας από τις εκδόσεις Διόπτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ειλικρινά ανυπομονώ! Και όχι μόνο εγώ! Μέχρι και τη μάνα μου, που όταν διάβαζα τα βιβλία, μου έριξε το δούλεμα τις ζωής της (τι είναι αυτά που διαβάζεις,άσε τις βλακείες, βαμπίρ και μη χειρότερα), μέχρι κι εκείνη κατάφερα να την κάνω να κολλήσει. Οπότε τώρα εκείνη χάρηκε ακόμα περισσότερο, μιας κι εγώ, αν δεν εκδιδόταν, θα το αγόραζα στα αγγλικά, αλλά εκείνη τη γλώσσα δεν την ξέρει, οπότε δε θα μπορούσε και να το διαβάσει!

    Αναμένουμε λοιπόν μέχρι τον Ιούνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @ έτσι έτσι!!! Όλοι στο team!
    Ιωάννα μου όταν με το καλό εκδοθεί θα κάνουμε γιορτή!!!!! Άντε και κοντεύει ο Ιούνιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημερα παιδια.Μου λειψατε.Σας εχω τελεια νεα.
    11/06 ειναι η επισημη ημερομηνια κυκλοφοριας της Τελευταιας Θυσιας! :D

    Πολλα φιλια,Ευη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μα που είσαι βρε κορίτσι??? σε χάσαμε! Και εμάς μας έλειψες!
    Καλέ τι ωραία!!! Τι ευχάριστο να ξέρεις ότι έχουμε πια και ημερομηνία!!!!! Επιτέλους βρε παιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Επιτελους δεν λες τιποτα! :Ο Τι τελεια!
    Η Λιζα γινεται Στριγκοι? Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γεια σας, με λένε Άννα και μόλις ανακάλυψα αυτό το blog. Είμαι κι εγώ κολλημένη με τη σειρά VA, οπότε ενθουσιάστηκα μόλις έμαθα πως επιτέλους θα εκδοθεί και το τελευταίο βιβλίο. Ελπίζω να μην καθυστερήσει ξανά!
    * Είδα πως συζητούσατε για το "Παραλήρημα". Λοιπόν, σας λέω να το διαβάσετε, ήταν πολύ ωραίο.
    ~Άννα~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χαρά μου όχι από ότι θυμάμαι δεν γίνεται στριγκόι..λες να θυμάμαι λάθος??? όχι, όχι δεν γίνεται.. :)

    Άννα μου καλωσόρισες στην παρέα! Με συγχωρείς για την καθυστερημένη απάντηση..
    Όλοι το ελπίζουμε αλλά δεν το νομίζω! Με όλα αυτά που γίνανε με την introbooks αποκλείεται να κάνουν τα ίδια! :)
    Όσο για το Παραλήρημα όλοι λένε τα καλύτερα! Άρα έχουμε συμφωνήσει οι περισσότεροι να το διαβάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. gia ime i Athina molis prosfata anakali4a afto to site diavasa mia anartisi pu lei oti to telefteo vivlio vgeni stis 11/6/ alla ego rotisa se kapia vivliopolia tis kalamarias simera pu piga meta to sxolio kai mu ipan pos dn to exun mipos 8a mporusate na mu dosete mia dief8insi apo ena vivlio tis 8esalonikis mipos kai to vro

    efxaristo,filakia Athina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γεια σου Αθηνά!
    Καλωσόρισες στην παρέα!
    μην στεναχωριέσαι καθόλου!
    Στείλε μου εδώ:
    alexia.p@hotmail.com
    την διεύθυνση σου και θα σου το στείλω και αύριο αν θες!
    Βλέπεις εκτός από αυτό εδώ το blog έχω και ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο.

    Φιλιά
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. διαβασα καιτι για ρουμπινια και ζαφειρια και σμαραγδια και δεν ξερω και 'γω τι... διαφωτειστε με σας παρακαλω τι ειναι ολοι αυτοι οι πολυτιμοι λιθοι ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Νέλη δες εδώ:
    http://www.susaeta.gr/product.php?products_id=686
    http://www.susaeta.gr/product.php?products_id=687

    εγώ δεν τα έχω διαβάσει ακόμη αλλά τα έχω στα υπόψην..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλημέρα κόσμε!!! Τελείωσα αισίως και την Τελευταία Θυσία! Είμαι μαγεμένη από αυτή τη σειρά. Τόσο δυνατή, αισθησιακή, συγκινητική και γρήγορη. Τι εξέλιξη ήταν αυτή!!!!
    Νομίζω ότι πιο πολύ χάρηκα για τον Μικαήλ και την Σόνια, παρά για τα δικά μας τα παιδιά χαχαχα. Ήταν όμως από τις πολύ γλυκές και συγκινητικές στιγμές αγάπης, η επανένωσή τους...

    Αλεξία ένα θα σου πω. Χαίρομαι πάρα πολύ που μου ξεφούρνισες για τη Τζιλ και όχι για το ποιος είναι ο δολοφόνος! Δηλαδή, αφού ήταν να γίνει αυτή η γκάφα, ευτυχώς ήταν για την Τζιλ, που στην τελική λίγο μετά τη μέση του βιβλίου μας το αποκάλυψαν. Αλλά αν σου είχε ξεφύγει για το δολοφόνο, νομίζω ότι θα με έιχαν πιάσει τα κλάματα.χαχαχα

    Η αλήθεια είναι ότι επειδή εγώ τα διάβασα μαζεμένα τα βιβλία, μιας και είχαν βγει όλα πια, είναι πολλές πληροφορίες που δεν μπόρεσα και δεν πρόλαβα να τις επεξεργαστώ και να τις αφομοιώσω. Εχω κενά. πχ, τελικά ποιος διαολο λάδωσε το Τζο, τον επιστάτη και γιατί; Τι έκαναν τα Μορόι εκείνα στις εγκαταστάσεις των Αλχημιστών, όταν τους είδε ο Ίαν; κ.ά.
    Εσείς τα έχετε διαβάσει πάνω από μία φορά; Γενικά τους κάνετε επαναλήψεις κάθε τόσο; Με το Λυκόφως τουλάχιστον, εγώ έτσι έκανα.

    Λυπήθηκα για τον Άντριαν. Πολύ άσχημα το πήρε ρε γαμώτο. Και η δικιά μας, πολύ σκύλα. Τί ήθελε και του την έλεγε και από πάνω; Ακούς εκεί να μείνουνε φίλοι; Τι είμαστε κοπέλα μου, Σουηδία;

    Καλά η οικογένεια Μαζούρ-Χαθαγουέι είναι πάντως όλα τα λεφτά! Μια μαφία από μόνοι τους.

    Για τον Ντίμκα μας, τι άλλο μένει να πω, εκτός από το πόσο θεός είναι; Παρόλα αυτά, παραμένει αγαπημένο μου το 4ο, όσον αφορά το θέμα του Ντιμίτρι, γιατί μου άρεζε που ήταν σκοτεινός και κακός αλλά παρόλα αυτά το αγαπούσε το κορίτσι μας. Όμως, από άποψη δράσης, πλοκής, ωριμότητας των χαρακτήρων, ψηφίζω το 6ο! Άσε που και στο 6ο ο Ντίμκα μας είχε τις σκοτεινές του στιγμές (όταν έλιωνε τα Στριγκόι στο παλούκωμα!)

    Στο διάολο και συ Βίκτορ! Άιντε στον αγύριστο, μαλάκα.

    Η Σίντνει η κοριτσάρα, τι να έγινε; Αυτό που δεν μας έλυσε πλάκα-πλάκα το βιβλίο, είναι τι στο καλό χάρη της έκανε ο Έιπμ, και τον φοβόταν τόσο πολύ; Καμιά ιδέα; Ή θα μας τα πει η συγγραφέας στην επομενη σειρά βιβλίων;

    Και η γλυκούλα Τζιλ!! Πώς έμπλεξε έτσι; Πάντως μια απορία. Γιατί δεν έκαναν έναν πολιτικό γάμο η Λίζα και ο Κρίστιαν να τελειώναμε με το θέμα της οικογένειας; Έπρεπε να είναι συγγενής εξ αίματος δηλαδή;

    Τέλος πάντων, νομίζω ότι ο Άντριαν είχε δίκιο σε αυτό. Όλοι οι άλλοι (Λίζα, Κρίστιαν, Τζιλ, Σίντνει, Έντι, Άντριαν) έχουν μπλέξει πολύ άσχημα, και οι μόνοι με πραγματικό και ξένοιαστο χαπι εντ είναι η Ρόουζ και ο Ντιμίτρι.

    Αλλά τι να κάνουμε. Σε λα βι!!

    Φιλάκια.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ευάκι μου αν σου είχα πει για τον δολοφόνο θα ήμουν πραγματικά για ξύλο!!!
    Εγώ τα διάβασα από μια φορά το καθένα και τις λεπτομέρειες που αναφέρεις δεν τις θυμάμαι καν! Αλλά σύντομα θα διαβάσω πάλι το 5ο κ το 6ο από την διόπτρα οπότε το ξανασυζητάμε!
    Στο Λυκόφως επανάληψη έκανα και ακόμη κάνω μόνο στη χαραυγή!!

    Άσε τον Άντριαν κ εγώ τον λυπήθηκα..αλλά τι να κάνεις.. δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας...

    Εγώ πάλι προτιμώ 3ο και 6ο αλλά εννοείται γούστα είναι αυτά! Δεν ξέρω γιατί αλλά το τρίτο είναι αυτό που με έκανε πραγματικά να αγαπήσω αυτή τη σειρά!

    Για την Σίντεϊ δεν θυμάμαι τίποτα.. χα, χα! για τον πολιτικό όμως που λες, αυτό το θυμάμαι πολύ καλά και ναι έπρεπε οπωσδήποτε να είναι εξ αίματος συγγενής, να έχει δηλαδή το αίμα των Ντραγκομιρ!

    Εμένα με κάλυψε πάντως το τέλος..το θυμάμαι ότι όταν τελείωσα το βιβλίο ένιωθα μια φοβερή ικανοποίηση !!

    Φιλάκια βρε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αλεξία.. Σου είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ για τις εντυπώσεις από αυτήν την σειρά!! Αυτές τις μέρες διάβασα και τα δύο τελευταία και έμεινα άφωνη..
      Μμμ από που να αρχίσω, συμφωνώ σ'αυτό που λέει η Εύα για τον Άντριαν αλλά ξεκίνησα και το Bloodlines οπότε ένιωσα κάπως καλύτερα..
      Φυσικά λάτρεψα την επανένωση της ροουζ με τον Ντιμίτρι και το γεγονός ότι ήταν γραφτό τους να είναι μαζί..

      Μέσα σ'όλα δε ξέρω γιατί αλλά τώρα που τα τελείωσα έχω μια γλυκόπικρη γεύση!!

      Διαγραφή
    2. πάντα claire μου όταν κλείνει ένας τόσο υπέροχος κύκλος είναι φυσικό τα συναισθήματα να είναι ανάμεικτα.. και εγώ μετά την τελευταία θυσία είχα αυτή τη γλυκόπικρη γεύση που λες..
      Φανταστική σειρά και ελπίζω τα bloodlines να συνεχίσουν την παράδοση και να μας συνεπάρουν όπως τα academy!

      Διαγραφή
  66. Υπάρχει μια σειρά που λέγεται "Bloodlines" αυτής της συγγραφέα. Ξέρεις αν έχει μεταφραστεί;Και αν ναι,απο ποιές εκδόσεις και πώς λέγεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Δημητρα το 1ο βιβλιο της σειρας bloodlines εχει κυκλοφορησει απο τις εκδοσεις Διοπτρα κ εχει κρατησει τον ομωνυμο τιτλο του βιβλιου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καλησπερα, ξερω πως η ομαδα ειναι παλια κ δεν ξερω εαν την παρακολουθει καποιος ωστε να μου απαντησει αλλα μηπως τυγχανει κανεις να εχει σε αρχειο στον υπολογιστη του το last sacrifice Μεταφρασμενο ωστε να μου το στειλει στο e mail μου ? επειδη το εχω βρει στα αγγλικα μονο ως αρχειο κ θα ηθελα ν το βρω στα ελληνικα κ εχω ψαξει ολο το ιντερνετ για ελληνικο αρχειο αλλα δεν το βρισκω. Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...