Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ


Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ

DIE THERAPIE

ΦΙΤΣΕΚ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ
Εκδόσεις: Διήγηση

Αυτό το βιβλίο το διάβασα πριν δύο εβδομάδες στη διάρκεια ενός ταξιδιού..ήταν πολύ ευχάριστο ''ταξίδι''. Δεν είχα ξαναδιαβάσει βιβλίο  του Φίτσεκ αλλά σίγουρα θα τον τιμήσω ξανά!
Από το οπισθόφυλλο λοιπόν σας μεταφέρω:
*Η Γιόζι, ένα δωδεκάχρονο κορίτσι, λιώνει από μια ανεξήγητη ασθένεια. Eπισκέπτεται έναν αλλεργιολόγο με τον πατέρα της, αλλά εξαφανίζεται μυστηριωδώς από το ιατρείο, χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος. Τέσσερα χρόνια αργότερα, ο πατέρας της Γιόζι, ο διάσημος ψυχίατρος Βίκτορ Λάρεντς, απομονώνεται σ' ένα νησάκι της Βόρειας Θάλασσας για να κλείσει τις πληγές της τραγωδίας που τον έπληξε. Εκεί, όμως, δέχεται την απρόσμενη επίσκεψη μιας πανέμορφης άγνωστης. Η Άννα Σπίγκελ είναι μυθιστοριογράφος, η οποία πάσχει από μια ασυνήθιστη μορφή σχιζοφρένειας. Όλοι οι χαρακτήρες που επινοεί στα μυθιστορήματά της παίρνουν σάρκα και οστά κι εμφανίζονται στη ζωή της. Στο τελευταίο βιβλίο της, ηρωίδα είναι η Σαρλότ, ένα κοριτσάκι που έπασχε από μια άγνωστη ασθένεια κι εξαφανίστηκε χωρίς να αφήσει ίχνη... 

Μπορεί το αδιανόητο να γίνει δυνατό; Eίναι δυνατόν οι παραισθήσεις που ζει η Άννα να περιγράφουν τις τελευταίες ημέρες της Γιόζι πριν την εξαφάνισή της; Ο Βίκτορ δέχεται με απροθυμία να αναλάβει τη θεραπεία της Άννας σε μια τελευταία απόπειρα να ανακαλύψει την τρομακτική αλήθεια που κρύβεται πίσω από την ανεξήγητη εξαφάνιση της κόρης του...*

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν πρόκειται για ένα ψυχολογικό θρίλερ. Μέσα από τις λίγες σελίδες του κατάφερε να μου προκαλέσει αγωνία, περιέργεια, αναστάτωση και ενθουσιασμό! Κατά την διάρκεια της θεραπείας της Άννας αποκαλύπτονται συνεχώς νέες αλήθειες που εκπλήσσουν τόσο τον πρωταγωνιστή της ιστορίας όσο και τον αναγνώστη. Η πλοκή ακολουθώντας μια ταχύτατη τροχιά με είχε συναρπάσει αφού παρά τις συνεχείς αποκαλύψεις  αδυνατούσα να μαντέψω την συνέχεια. Είναι από τα βιβλία εκείνα που έχουν πολύ απρόσμενο τέλος το οποίο καταρρίπτει όλες τις προβλέψεις του αναγνώστη! Πιστεύω πως θα παρασύρει όλους τους λάτρες του είδους.

Έχουν επίσης μεταφραστεί στα ελληνικά : ''το πείραμα'' & ''το πείραμα μνήμης''

ΥΓ. Το πείραμα βρίσκεται ήδη στη βιβλιοθήκη μου περιμένοντας υπομονετικά την σειρά του..

13 σχόλια:

  1. Ο Φίτσεκ είναι πραγματικά πολύ δυνατός. Κολλάς από την πρώτη σελίδα. Έχω διαβάσει και τη Θεραπεία και το Πείραμα Μνήμης. Μου άρεσαν και τα δύο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Lou..Read

    Αγαπητέ Lou Read καλωσόρισες στο library tales!
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τον Φίτσεκ! Το πείραμα μνήμης βρίσκετε στην λίστα με τα προσεχώς και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε γιατί θα το αρχίσω με ακόμη περισσότερη όρεξη! Αυτή την στιγμή διαβάζω το πείραμα και η αλήθεια είναι ότι με έχει μπερδέψει λιγάκι αλλά είμαι ακόμη στην αρχή, οπότε είμαι σίγουρη ότι θα με αποζημιώσει στην πορεία..

    Φιλικά,
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης Lou Read επισκέφτηκα το blog σου και μου άρεσε πολύ! Γι'αυτό σε πρόσθεσα στην λίστα των ιστολογίων μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, χαίρομαι για τα καλά σας λόγια. Ελπίζω να βρούμε κι άλλους καλούς... ή καλύτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Βασίλης Καραγιώργος

    Καλωσήρθατε στο "library tales..."
    Να είστε καλά, και αν έχετε να μας προτείνετε καποια βιβλία θα ήταν χαρά μου! Συνεχίστε την καλή δουλειά στις Εκδόσεις Διήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαβασα το πειραμα του Φιτσεκ.Φανταστικο!Μονο που δεν μπορω να βρω τη λυση του αινιγματος.''Πεταξε με μακρια οταν με χρειαζεσαι,μαζεψε με οταν δεν σου χρησιμευω πια". Ελενα Κουρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλενα καλημέρα!

    Με αυτό το αίνιγμα και εγώ είχα σκάσει!
    απ'όσο ξέρω είναι είτε μια άγκυρα είτε ένα boomerang οι απόψεις διίστανται! εμένα μου ταιριάζει περισσότερο η άγκυρα...

    ΥΓ. Εάν σου αρέσει το Πείραμα τότε να διαβάσεις οπωσδήποτε και την θεραπεία! είναι ακόμη καλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστω παρα παρα πολυ!Εχω διαβασει και τα τρια.Ειναι καταπληκτικα.Τωρα διαβαζω το "Πριν πεσει η παγωνια"του Χενινγκ Μανκελ.Εχεις να μου προτεινεις κατι αλλο?
    ΥΓ.Εχεις διαβασει το"10 μικροι νεγροι"της Αγκαθα Κριστι?Ειναι πολυ καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To 10 μικροί νέγροι μου το έχουν ξαναπροτείνει και το έχω στα υπόψην μου! Σε ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σου..τώρα ανεβαίνει λιγάκι στη λίστα με αυτά που θέλω να διαβάσω!!
    Λοιπόν σου προτείνω να διαβάσεις "το Δωμάτιο" που το διάβασα πρόσφατα και μου άρεσε πάρα πολύ!
    http://alexialibrarytales.blogspot.com/2011/05/blog-post_18.html
    Επίσης το "ΣΕ ΚΩΜΑ"
    http://alexialibrarytales.blogspot.com/2011/03/blog-post_15.html
    Και τέλος αν θέλεις κάτι πρόκειτε να ξεχάσεις ποτέ διαβασε τους "Αγώνες πείνας"
    http://alexialibrarytales.blogspot.com/2011/03/collins-suzanne.html
    σε όλα τα παραπάνω το κυρίαρχο στοιχείο είναι η αγωνία και ο φόβος! Καταπληκτικά..πιστεύω πως θα σου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα!!
    Το δεκά μιγροί νέγροι θέλω και έγω πολύ να το διαβάσω γιατί έχω διαβάσει ό,τι βιβλίο της Αγκάθα Κρίστι έχουμε στο σπίτι με αγαπημένα μου το θλιμμένο κυππαρίσι, έγκλημα στο όριαν εξπρες και την ποντικοπαγίδα. Μου έχουν πει οτι το δέκα μικροί νέγροι είναι από τα καλύτερα της και εαν πέσει στα χέρια μου κάποια στιγμή θέλω να το διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία Γεράσιμε θα το διαβάσουμε μαζί! :)
    Σύντομα! Αχ αυτή η λίστα με τα προσεχώς...τον ατελείωτο έχει! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ...ένα μικρό βιβλίο που δεν σε αφήνει να βαρεθείς ούτε για μια στιγμή. Γεμάτο, απολαυστικό και καθόλου κουραστικό με περιττές περιγραφές! Ωραίος ο Φίτσεκ!!!!
    Αλεξία πέτυχες ακριβώς το γούστο μου με τη πρότασή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα στη διάθεσή σου αδελφούλα!!! σιγά να μην σε άφηνα να βαρεθεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...